Τρίτη 28 Απριλίου 2015

Με τα μάτια της ψυχής μας








 Το βίντεο αυτό δημιουργήθηκε από την Ε' τάξη του 3ου ΔΣ Κισάμου και παρουσιάστηκε στο 1ο Μαθητικό Συνέδριο 4ης περιφέρειας Χανίων.Αφορά το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού και αφιερώθηκε στη μνήμη του Βαγγέλη Γιακουμάκη.


Στο σχολείο από μικρό τα όνειρά μου κυνηγάω,
με χαρά κι ενθουσιασμό με τους φίλους μου γελάω!

Παίζω και τραγουδώ, με τα χέρια ζωγραφίζω,
ό,τι θέλω να σας πω με χρώματα σας ψιθυρίζω!

Στα πελάγη της ζωής ταξιδεύω κι ερευνάω,
ό,τι έχω στο μυαλό θέλω να το συζητάω!

Κι απορώ και ρωτώ, συνεργάζομαι με όλους
κι αν προβληματιστώ δίπλα μου έχω δασκάλους!

Θέλω να δημιουργώ πάντοτε με φαντασία
κι επειδή είμαι παιδί, κάνω και καμιά αταξία!

Μα ποτέ δε χτυπώ, με τα λόγια δεν πληγώνω,
μια ζεστή αγκαλιά με τα χέρια μου απλώνω!



ΣΤΙΧΟΙ-ΜΟΥΣΙΚΗ-ΕΡΜΗΝΕΙΑ: 
Ε΄ τάξη 3ου Δ.Σ. Κισάμου Χανίων 
(2014-2015)


ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ: 2015

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο ιστολόγιο του ΑΝΕΜΟΥ δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Σχόλια με greeklish.δεν θα δημοσιεύονται.
Καλύτερα θα ήταν να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ένα username και να μη στέλνετε το σχόλιο ως ανώνυμος,